Általános Szerződési Feltételek
A webáruház üzemeltetőjének adatai:
Cégnév: Caffe&Co. Hungary Kft.
Székhely címe: 1115 Budapest, Bartók Béla út 133-135.
Cégjegyzékszám: 01-09-934842
Adószám: 12448030-2-43
Bankszámlaszám: UniCredit bank 10918001-00000134-50060009
Telefonszám: +36 20 422 2240
E-mail cím: info@caffeco.hu
1. Bevezetés
A KonyhaPlázába webáruházba történő közvetlen regisztrációval, a Facebook fiókkal történő regisztrációval, minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiaknak ÁSZF). Kérjük, regisztrációja előtt figyelmesen olvassa el, és kizárólag akkor legyen aktív felhasználója és vásárlója oldalunknak, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti Önmagára nézve is! A KonyhaPláza webáruházunkban nyújtott szolgáltatások igénybevételéhez köteles ezen ÁSZF elfogadása, enélküli regisztráció és vásárlás nem lehetséges.
2. Regisztráció
A Konyhapláza webáruházba a regisztráció kétféle módon történhet:
- Közvetlen e-mailes regisztráció.
- Facebook fiókon keresztüli regisztráció.
A KonyhaPlázába történő regisztrációhoz csak a legszükségesebb adatokat kötelező megadnia a Vásárlónak. A regisztráció után lesz lehetősége a Vásárlónak beállítani szállítási és számlázási címeket, telefonszámot a „Fiókom” menüpont alatt. Ezek az adatok a kézbesítéshez feltétlenül szükségesek, ezek nélkül a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagot.
A webáruházba történő regisztrációval továbbá elfogadja, hogy hírlevél formájában értesítést küldjünk legújabb akcióinkról, személyre szabott ajánlatainkról. A hírlevélről és a hozzá köthető szabályozásokról bővebben lentebb, az „Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat” részben olvashat.
A sikeres regisztrációhoz a következők szükségesek:
- Teljes név
- E-mail cím
- Jelszó
- Általános Szerződési Feltételek, valamint az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat elfogadása
3. A vásárlás menete
3.1. Kosár
Regisztráció/belépés után a kívánt termékeket a kívánt mennyiségben a virtuális kosárba kell helyezni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy a rendelések automatikus továbbítását, rögzítését. A kosárba helyezett termékek még módosíthatóak, törölhetőek, későbbi időpontban is kezelhetőek. A kosár tartalmát felül, jobb oldalt a „kosár” piktogramra kattintva érheti el és szerkesztheti. Szerkesztés után mindig kattintson a „Kosár frissítése” menüpontra!
3.2. Kuponkódok, kedvezmények felhasználása
Esetleges akciók során kuponokat küldünk ki vásárlóinknak, vagy különböző promócióink során is hozzájuthatnak. A kuponok meghatározott kedvezményt biztosítanak a vásárlás végösszegéből. Egy db kupon csak egyszer használható fel, egyszeri kedvezményt biztosít a kupon lejárati idején belül felhasználva. A kupon készpénzre nem váltható, valamint részletekben való érvényesítése sem lehetséges.
A kuponkódot még a rendelés véglegesítése előtt szükséges megadni, a kosártartalom szerkesztése közben. A kosárba tett termékek alatt helyezkedik el egy mező, melybe a kuponkódot beírva a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva érvényesíthető.
Ha végzett minden szükséges információ megadásával még a kosár felületen, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja vásárlását.
3.3. Szállítási és fizetési információk megadása
A kosár tartalmának szerkesztése és a kuponkód megadása után kerül megállapításra a fizetendő összeg. Ezután választhatja ki, hogy milyen csomagátvételi formát szeretne, mely még módosíthat a végösszegen.
A vásárolt termékeket a következő módon kaphatja készhez:
- Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon. Adott munkanapon 12:00-ig leadott rendelések másnap általában már átvehetőek, míg 12:00 után leadott rendeléseket legkésőbb harmadnapra állítjuk össze.
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal 2-3 munkanapon belül, 1750 Ft-ért.
Amennyiben 20 000 Ft feletti a végösszeg, úgy mindegyik szállítási módozat ingyenessé válik.
A rendszer alapértelmezett szállítási címként a számlázási címet menti el. Amennyiben máshova szeretné kérni csomagját, úgy a „Számlázási adatok” melletti „Szállítás másik címre?” jelölőnégyzet bepipálásával adhatja meg a szükséges információkat.
GLS csomagpontra kért szállítás esetén a kért GLS csomagpontot is ezen a felületen van lehetősége kiválasztani.
A szállítási információk megadása után választhatja ki a fizetés módját is. Webshopunkban jelenleg kétféle fizetési mód közül lehet választani:
- Közvetlen banki átutalás.
- Utánvétel, készpénz.
Banki átutalás esetén kérjük minden esetben várja meg a rendelést visszaigazoló e-mailünket, ugyanis ezzel együtt küldjük meg a vásárlásról kiállított számla másolatát is! Az utalás megjegyzésébe pedig a kapott számlaszámot tüntesse fel! A termékek kézbesítése csak az utalás megérkezése után történik.
Futárainknál és ügyfélszolgálatunkon csak készpénzes utánvétel lehetséges.
GLS csomagponton a fizetési módozatokat az ottani üzemeltető/vállalkozás szabja meg, erre a Caffe&Co. Hungary Kft által üzemeltetett KonyhaPlázának nincs befolyása.
3.4. A vásárlás véglegesítése, elküldése
Minden szükséges adat megadása után a „Megrendelés elküldése” gombbal indíthatja el a tényleges vásárlási folyamatot. A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséget vállal! Teljesítés/kifizetés hiányában nem áll módunkban kézbesíteni/átadni az árut!
Amennyiben rendelésének véglegesítése és elküldése után hibát észlel a kitöltött adatokban, kérjük, haladéktalanul vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ebben az esetben a hibás adatokkal beérkező rendelését töröljük, majd új rendelést indíthat duplikáció veszélye nélkül.
A rendelések visszaigazolása munkanapokon (H-P) munkaidőben (9:00-17:00) folyamatosan történik, de legkésőbb 48 órán belül minden rendelést visszaigazolunk. Előfordulhat, hogy egyes e-mail szolgáltatók érzékeny rendszere a SPAM (levélszemét) mappába helyezi automatikusan a visszaigazoló üzenetünket. Amennyiben 48 órán belül mégsem érkezne meg a rendelés visszaigazolása, úgy kérjük vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon!
3.5. Egyéb információk a vásárlással kapcsolatban
Felhívjuk figyelmét, hogy a vásárlás után közvetlen kapott értesítő elektronikus levél még nem számít a megrendelés elfogadásának, tényleges visszaigazolásának! A rendeléseket munkatársunk feldolgozás és rögzítés után igazolja vissza, melyben pontosítjuk az árakat, valamint a kiválasztott fizetési és szállítási módokat és azok esetleges költségeit is.
Az oldalon található termékárak a mindenkori ÁFA értékével növelt bruttó árak, valamint a szállítási költségeket nem tartalmazzák. Csomagolási díjat nem számolunk fel.
Előfordulhat, hogy rendszerhibából kifolyólag 0 Ft-tal kerülnek fel egyes termékek. Ebben az esetben a termék nem rendelhető, nincs raktárkészleten.
A termékképek illusztrációk, a valóságban apróbb eltérések tapasztalhatóak.
A termékleírásokban időközben bekövetkezett változások, a fordításokból adódó eltérések, valamint az országonként és régiónként különböző szabályozások és eltérő technikai hátterek miatt a Caffe&Co. Hungary Kft. nem vállal felelősséget.
Továbbá felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a termékadatbázis időszakos frissítése során bekövetkezett technikai hibákért sem vállalunk felelősséget. Ez megmutatkozhat a termékek árában, műszaki leírásában és termékképekben is. Kijavításukért megértésüket és türelmüket kérjük.
4. A csomag átvétele
A kézbesítés GLS futárral alapesetben 8:00 és 17:00 óra között történik. A GLS átvevő pontokon az egyedi nyitvatartási időben vehetők át a csomagok. Személyes átvétel ügyfélszolgálati címünkön (1115 Budapest, Bartók Béla út 133-135.)H-P, 9:00-17:00-ig lehetséges. Bármelyik módozatot is választja, kérjük várja meg visszaigazoló e-mailünket, melyben tájékoztatjuk a csomag kézbesítési/átvételi időpontjáról.
A csomag átvételekor minden esetben győződjön meg a csomag sérülésmentességéről! Amennyiben úgy ítéli meg, hogy a szállítás során rongálás, csomagsérülés következett be, azt mindenképpen jelezze a futárszolgálatnak/ügyfélszolgálatunknak! Ilyen esetekben jegyzőkönyvet veszünk fel és kivizsgálást folytatunk le. Érdemes a csomagsérült dobozokat még a futár jelenlétében/ügyfélszolgálaton kinyitni, és meggyőződni, hogy maga a termék is sérült-e. Amennyiben sérült terméket kapott készhez, úgy módjában áll elállni a vásárlástól vagy kicserélést kérnie. A szállítás során történt károkért a futárszolgálat a felelős, Önt nem terheli semmilyen költség ezzel kapcsolatban.
A szállítással és a termékekkel kapcsolatos panaszkezelésekről a 7.-es pontban olvashat bővebben.
5. Termékszavatosság
Ha hibás terméket kap készhez, akkor termékszavatossági igényt nyújthat be, mely alapján Ön kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, egyéb pluszköltségek nélkül. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a termék a gyártó általi forgalomba hozatalától számított 6 hónapon belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Továbbá fontos követelmény, hogy a hibát minden esetben igazolni és bizonyítani kell. Ezért fontos, hogy a készhez kapott csomagot minél hamarabb, még használat előtt ellenőrizni kell. Ellenkező esetben a gyártó (forgalmazó) mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
6. Elállás
Az elállás feltételeit a szerződő felek között a 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. Az elállási jog a termék kézhezvételének napjától már él. Az elállási jog azt jelenti, hogy a Vásárló a vásárlás pillanatától számított 14 napon belül bármikor, indoklás nélkül kérheti a termék visszavételét pénzvisszatérítés ellenében. Az erről szóló szándéknyilatkozatot a Vásárló határidőn belül köteles megküldeni Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek valamelyikére. Postai úton 1115 Budapest, Bartók Béla út 133-135. címre, vagy elektronikus úton az info (kukac) caffeco (pont) hu e-mail címre.
Ha élni kíván az elállás jogával, valamint az erről szóló szándéknyilatkozatát megküldte számunkra, akkor Cégünk haladéktalanul, de legkésőbb a nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az áru és a szállítási költség összegét. Alapértelmezett esetben a Vásárló beleegyezése esetén a pénzvisszafizetés banki átutalással történik, hacsak máshogy nem rendelkezik a Vásárló, és ezt az elállási nyilatkozatban jelezte felénk. Amennyiben nem kapunk külön felhatalmazást, úgy a vásárlás módjával azonosan térítjük vissza a vételárat. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszatérítés csak akkor kerül teljesítésre, ha az árut már visszakaptuk.
Ebből kifolyólag a Vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A terméket csak akkor vásároljuk vissza az elállási jogban gyakoroltak szerint, ha az eredeti csomagolásban és a vásárlást igazoló blokk és/vagy számla másolatával küldik meg számunkra. Az áru visszajuttatásának költsége a Vásárlót terheli.
7. Panaszkezelés, ügyfélkezelés
A rendelés során észlelt gondjaival, esetleges panaszaival, kérjük forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz!
A leggyakrabban előforduló esetek és a kezelésükkel kapcsolatos fontos információk:
- Hibás a termék, ép csomagoláson belül sérült termék.
Kérjük fotózza le a terméket, és a hibákról készült képeket juttassa el ügyfélszolgálati címünkre a rendelési számmal és a számla másolatával együtt! Ha egyértelműen megállapítható, hogy a sérülés a szállítás közben keletkezett, akkor kicseréljük a terméket és egyéb költség nélkül újra kiszállítjuk. - Nem az a termék érkezett meg, amit rendelt, vagy hiányoznak egyes alkatrészek a csomagból.
A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, hol lehetett a probléma (rendszerhiba, gyártói hiba, futárszolgálat hibája stb.) és felvesszük Önnel telefonon a kapcsolatot. A termék(ek)et térítésmentesen kicseréljük. - Hibás adatot adott meg a rendelés elküldésekor vagy időközben megváltozott a szállítási cím/e-mail/telefon stb.
Kérjük, lehetőség szerint azonnal vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, és tájékoztasson minket a pontos problémáról, megváltozott adatokról!
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
A fogyasztó az Áruval vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Telefon: +36 20 422 2240
- Internet cím: https://www.konyhaplaza.hu
- E-mail: info@konyhaplaza.hu
A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. A válaszban tájékoztatni kell a Vásárlót a Békéltető Testülethez fordulás lehetőségéről.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a fogyasztó neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Fogyasztóvédelmi eljárás
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/
Bírósági eljárás
Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Békéltető testületi eljárás
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti vármegyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki, a Békéltető testületi ülésen a részvétel nem kötelező az írásbeli, az egyezségi ajánlatot tartalmazó irat elküldése esetén.
A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.
A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. A kérelemnek tartalmaznia kell
- a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
- ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
- a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
- a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
- a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
- a testület döntésére irányuló indítványt,
- a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. Postacím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36 Telefonszám: 06-72-507-154 Mobil: +36 20 283-3422 E-mail: info@baranyabekeltetes.hu Honlap: www.baranyabekeltetes.hu | Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Postacím: 6001 Kecskemét, Pf.228. Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-70-938-4765, 06-70-938-4764 Fax: 06-76-501-538 E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu Honlap: www.bacsbekeltetes.hu |
Békés Vármegyei Békéltető Testület Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszám: 06-66-324-976 Fax: 06-66-324-976 E-mail: bekeltetes@bmkik.hu Honlap: www.bmkik.hu | Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-090 E-mail: bekeltetes@bokik.hu Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu |
Budapesti Békéltető Testület Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111. Postacím: 1253 Budapest, Pf.:10. Telefonszám: +36-1-488-21-31 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu Honlap: bekeltet.bkik.hu | Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszám: 06-62-554-250/118 E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu Honlap: www.bekeltetes-csongrad.hu |
Fejér Vármegyei Békéltető Testület Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszám:06-22-510-310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu Honlap: www.bekeltetesfejer.hu | Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszám: 06-96-520-217 E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu Honlap: www.bekeltetesgyor.hu |
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Telefonszám: 06-52-500-710; 06-52-500-745 Fax: 06-52-500-720 E-mail: bekelteto@hbkik.hu; nemes.brigitta@hbkik.hu Honlap: www.hbmbekeltetes.hu | Heves Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3300 Eger, Hadnagy u. 6. fsz. 1. Postacím: 3300 Eger, Faiskola u. 15. Telefonszám: 06-36-416-660/105-ös mellék Mobil: 06-30-967-4336 E-mail: bekeltetes@hkik.hu |
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 303-304. Mobil: 06-20-373-2570 E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu Honlap: www.jaszbekeltetes.hu | Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszám: 06-34-513-010; 06-34-513-012 Mobil: 06-30-201-1647; 06-30-201-1877 E-mail: bekeltetes@kemkik.hu |
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. Telefonszám: 06-32-520-860 Fax: 06-32-520-862 E-mail: nkik@nkik.hu Honlap: www.nkik.hu | Pest Vármegyei Békéltető Testület Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. Telefonszám: 06-1-269-0703 Fax: 06-1-474-7921 E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap: http://panaszrendezes.hu/ |
Somogy Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6. Telefonszám: 06-82-501-000 E-mail: skik@skik.hu | Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszám: +36-42-420-280 Fax: +36-42-420-180 E-mail: bekelteto@szabkam.hu Honlap: www.bekeltetes-szabolcs.hu |
Tolna Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet Telefonszám: 06-74-411-661 Fax: 06-74-411-456 E-mail: kamara@tmkik.hu; t-tiv@tmkik.hu | Vas Vármegyei Békéltető Testület Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszám: 06-94-506-645 Fax: 06-94-316-936 E-mail: pergel.bea@vmkik.hu Honlap: www.vasibekelteto.hu |
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116. Telefonszám: 06-88-814-121; 06-88-814-111 E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu | Zala Vármegyei Békéltető Testület Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24. Telefonszám: 06-92-550-513 Fax: 06-92-550-525 E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu Honlap: www.bekelteteszala.hu |
Békéltető Testületi eljárás fogyasztónak nem minősülő személyek esetén
A fogyasztóvédelmi törvény alapján a Békéltető Testületi eljárás tekintetében fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti adásvételi szerződés,civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A fogyasztói minőség fennállását a Békéltető Testület jogosult ellenőrizni és vizsgálni. Az eljárás szabályaira a Békéltető Testület alatt írt szabályok az irányadóak.
8. Felelősség korlátozása
A KonyhaPláza üzemeltetője semmilyen módon nem felelős az olyan káreseményekkel kapcsolatban, melyeknek irányítására és befolyásolására a webáruház üzemeltetője nem tud hatást gyakorolni, nem a saját irányítása alatt áll. Például:
- Bármilyen működési zavar, mely az internetes hálózatban történik, és ezért sikertelen a regisztráció/vásárlás.
- Kommunikációs készülékek, eszközök és hardverek hibájából fakadó zavarok.
- A webáruház üzemeltetője és a vásárló közötti harmadik felek munkájában bekövetkező hibák, zavarok, káresemények. (Például futárszolgálati hiba, postai levél eltűnése stb.)
- Harmadik, természetes személyek által elkövetett sérelmek, csalások.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben cégünk a hatályos magyar törvényekbe és jogszabályokba ütköző viselkedést tapasztal az általunk üzemeltett online felületeken, úgy a szabálytalanul viselkedő felhasználót állampolgári kötelességünknek eleget téve bepereljük. Továbbá érvénytelenítjük regisztrációját és vásárlását, mely döntésünk ellen fellebbezés lehetősége nincs.